TVS - vireää urheilutoimintaa jo yli 80 vuotta.

Kuntonyrkkeily

KUNTONYRKKEILYN KESÄTREENIT NÄÄSHALLISSA KESÄ-HEINÄKUUSSA 2019   

Kesätreenit jo kokemusta omaaville hikoillaan kesä-elokuussa Nääshallissa. Harjoitukset tiistaisin klo 19.00-20.30, miesten ja naisten sekaryhmä. Ilmoittautuminen kevään treeneissä toukokuussa tai ensimmäisellä kerralla 4.6., jolloin maksetaan myös treenimaksu 70€ (käteismaksu) ohjaajalle. Viimeinen treenikerta 6.8.

 

KUNTONYRKKEILYN SYYSKAUSIKAUSI KÄYNNISTYY NÄÄSHALLISSA VIIKOLLA 34/2019   

Syksyn kuntonyrkkeilyryhmät Nääshallissa käynnistyvät elokuussa viikolla 34/2019. Lisätiedot tulevat tälle sivulle heinäkuun aikana.

Ilmoittautuminen tehdään SuomiSport -järjestelmässä. Ilmoittautuminen käynnistyy 12.8.2019 klo 10.00. Tarkistathan ilmoittautuessasi, että valitset oikean harrasteryhmän.

Kauden harjoitukset kestävät jouluun asti. Jokaisella ryhmällä on ohjatut harjoitukset 2 kertaa viikossa. Varusteiksi riittää sisäliikuntavaatteet ja -kengät. Muita varusteita on mahdollisuus ostaa seuran toimistolta sekä ensimmäisellä treeniviikolla Nääshallista (maksu vain käteisellä). Käsisiteet voi ostaa myös Suomisportissa ilmoittautumisen yhteydessä. Katso tuotteiden hinnasto täältä.

Kokeilukertoja ei ole, vaan kausimaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Ensimmäistä kertaa harjoituksiin tullessa tulee harrastajalla olla mukana kopio maksukuitista / kuva esim. kännykässä. Suomen Nyrkkeilyliiton lisenssi (sisältyy kausimaksuun) on pakollinen jokaiselle harrastajalle.

Lisätiedot Aikuisten kuntonyrkkeilystä: bctvs@boxing-tvs.fi tai puhelimitse klo 16 jälkeen Jukka Vahter p. 044-589 7407

 

Kuntonyrkkeily Voimailuseurassa

Kuntonyrkkeilyn tehokas alkujumppa ja monipuoliset harjoitukset parantavat lihaskuntoa ja peruskestävyyttä nopeasti. Nykyään ihmisille kertyy paljon stressiä, joka heijastuu yleensä niska-hartiaseutuun. Sisäiset aggressiot voidaan tehokkaasti purkaa kuntonyrkkeilyn avulla. Kuntonyrkkeily tarjoaa myös hyvän tavan hankkia tervettä itsetuntoa ja kokeilla omia rajojaan. Kunnon nopea kohoaminen, painon putoaminen, henkisen vireyden lisääntyminen ja itsepuolustustaidon kehittyminen kohentavat rapistunutta itsetuntoa.

Kuntonyrkkeilyssä harjoitetaan sekä aerobista että anaerobista kestävyyttä. Yleensä alkuverryttely ja tekniikkaharjoittelu ovat aerobista ja säkkiharjoittelu anaerobista kestävyysharjoittelua. Kuntonyrkkeilyssä on olennaista koko kehon ja raajojen sekä niiden rytmin hallinta. Rytmin löydyttyä aukeaa koko selkäranka ja lantio, jolloin sinne alkaa syntyä vapaata liikettä.

Kuntonyrkkeily on lisäksi erityisen tehokas tapa saada pulssi kohoamaan ja kalorit palamaan. Ja mikä tärkeintä – jokainen voi harrastaa kuntonyrkkeilyä oman kunnon ja tarkoituksen mukaan! TVS kuntonyrkkeilyn alaikäraja on 17 vuotta, yläikärajaa ei ole!

 

Kuntonyrkkeilyryhmät (kevät 2019)

Lady Boxing uudet (aloitteleville)
Maanantai klo 18.30 – 20.00 Nääshalli, liikuntasali
Torstai klo 17.00-18.00 Nääshalli, nyrkkeilysali

Lady Boxing jatkavat (jo kokemusta omaaville)
Tiistai klo 19.00-20.00 Nääshalli, nyrkkeilysali
Torstai klo 18.00-19.00 Nääshalli, nyrkkeilysali

Lady Boxing sekaryhmä (aloitteleville tai jo kokemusta omaaville)
Tiistai klo 20.00-21.00 Nääshalli, liikuntasali
Perjantai klo 17.00-18.00 Nääshalli, nyrkkeilysali B (pienen kehän puoli)

Gentleman Boxing uudet (aloittelijoille)
Keskiviikko klo 18.30-20.00 Nääshalli, nyrkkeilysali A (ison kehän puoli)
Lauantai klo 11.00-12.00 Nääshalli, nyrkkeilysali

Gentleman Boxing jatkavat (jo kokemusta omaaville)
Tiistai klo 20.00-21.00 Nääshalli, nyrkkeilysali
Lauantai klo 10.00-11.00 Nääshalli, nyrkkeilysali

Ohjatut harjoitukset jokaisella ryhmällä kaksi kertaa viikossa.

 

TVS_LG_box.indd